Ստեղծագործական աշխատանքներ․ Թումանյանական խառնաշփոթ

Ստեղծագործի՛ր <Անխելք մարդու խրատները Անբան Հուռուն>, <Անհաղթ աքլորի նամակը Չախչախ թագավորին> վերնագրերով։ Կարող ես նաև ստեղծագործել քո նախընտրած թումանյանական վերնագրի շուրջ

4.1 դասարան
Անժել Դանիելյան

Մի անգամ հանդիպում են Անխելք մարդն ու Անբան Հուռին։
-Հուռի՞,- ասում է Անխելք մարդը ,- բա ես լսել եմ, որ տուն հավաքել չգիտես, հալա մի արի սովորեցնեմ։
Հուռին համաձայնվում է…. շարունակությունը՝ բլոգում


Նունե Հարությունյան

– Բարև Անբան Հուռի: Հովհաննես Թումանյանը ինձ Անխելք մարդ անունն է դրել: Ես իմ բախտը հեռու էի փնտրում, բայց ես չէի նկատել, որ ամեն ինչ իմ շուրջն է: Իմ խրատն է քեզ, որ լինես աշխատասեր ու խելքով, որովհետև ես հենց իմ անխելքության պատճառով չհասա իմ բախտին: Հնարավոր է մի օր բախտդ ժպտա, բայց աշխատասիրության միջոցով ավելի շատ բաների կհասնես:
«Անհաղթ աքլորի նամակը Չախչախ թագավորին»- կարդա՛ բլոգում։


Մանե Պողոսյան

Մի օր գալիս է Անխելք մարդն Անբան Հուռու տուն հյուր:

-Ասում են , որ դու տան գործերը անել չգիտես,-ասաց Անխելք մարդը,-դե ոչինչ, մի քանի խրատ ասեմ կսովորես:Այն ցեխի ջուրը , որ վերցնես ու կովերին մի լավ մաքրես, ավելի երկար չեն կեղտոտվի:

Անբան Հուռին լսում է Անխելք մարդու խրատը և բոլոր կովերին ցեղի մեջ լվում է:

Շարունակությունը՝ բլոգում, կարող եք նաև ընթերցել


Ռուբեն Հովսեփյան
Արսեն Մաթևոսոյան
Ալեքս Բադալյան
Ռաֆայել Գևորգյան
Արարատ Եսայան
Գաբրիել Մովսեսյան
Արևիկ Թադևոսյան
Մհեր Հովհաննիսյան
Նարե Նահապետյան
Լուսինե Վարդանյան
Մարկ Թոփալյան
Լուսե Դերդերյան
Էդգար Աբգարյանի
Վերգինե Բուղդարյան
Մուրադ Հունանյան

Оставьте комментарий