Նախագծի տևողությունը՝ փետրվարի 1-ից- մարտի 31-ը։
Նպատակը՝ շարունակում ենք բացահայտել, զարմանալ, օրինակներ վերցնել, փոխանցել, բացահայտել հավերժի մարդ Հովհաննես Թումանյանին
Նախագծային ուղղությունները՝
- Անհատական և ընտանեկան ընթերցումներ
- Ստեղծագործությունների վերլուծություն-քննարկումներ
- Ժողովրդական հեքիաթները՝ Թումանյանի մշակմամբ
- Ստեղծագործական և հետազոտական աշխատանքներ
- Համագործակցային և խմբային նախագծեր
- Ուսումնական նյութերի ստեղծում
- Քաղաքային թափառումներ,ճամփորդություններ
- Ներկայացում, բեմադրություններ
Խնդիրները՝ 4-րդ դասարանում
- Գեղարվեստական խոսքի արժևորման կարողությունների ձևավորում և գրական ճաշակի զարգացում
- Ստեղծագործության հիմնական գաղափարի ընկալման կարողության զարգացում
- Արտահայտիչ ընթերցանության կատարելագործում
- Տեքստի հիմնական միտքը որոշելու և դրա շուրջ դատողական խոսք կառուցելու կարողությունների զարգացում
- Տեքստի առաջին և վերջին նախադասությունները, հիմնական
միտքը, հենակետային բառերը որոշելու կարողությունների ձևավորում /երեք բանալի և մեկ կողպեք հնարի կիրառում/ - Տեքստի բովանդակությունը համառոտ վերարտադրելու կարողության մշակում
- Տեքստից կերպարներին բնութագրող հատվածները առանձնացնելու և հերոսների համեմատական բնութագիրը կազմելու հմտությունների զարգացում /Վենի դիագրամ հնարի կիրառման միջոցով/
- Հեքիաթի, պատմվածքի, բալլադի և այլ ստեղծագործությունների ժանրային առանձնահատկությունների դիտարկում
- Բառի արտահայտչական հնարավորությունները ճանաչելու և
խոսքում կիրառելու կարողությունների ձևավորում
Բովանդակություն
Հովհաննես Թումանյան- մեդիափաթեթ
Հետաքրքիր դրվագ Թումանյանի և Աղայանի մասին
Հովհաննես Թումանյան- Դստեր՝ Նվարդի հուշերից, կարդա՛ նաև
Թումանյանի պատգամը՝ զավակներին
4-րդ դասարան
Հեքիաթներ
Թումանյանական փոխադրությունների ըննթերցում՝ սովորողների ընտրությամբ
Բանաստեղծություններ
Պատմվածք
- Մայրը
- Այլ պատմվածքներ ՝ սովորողի ընտրությամբ
Արդյունք՝ արված աշխատանքները հավաքվում են, ամփոփվում, հրապարակվում դասավանդողի բլոգում, ենթակայքում, այլ մեդիահարթակներում , «Թումանյանական օրեր» բաժնում: