Առարկայական հաշվետվություն․ մայրենի

  • Պատմիր բլոգիդ մասին՝ ի՞նչ բաժիններ կան, ո՞ր բաժնի նյութերն ես ամենաշատը սիրում, ինչու՞։
  • Բլոգում սիրո՞վ ես աշխատում, հե՞շտ է լինել բլոգավար սովորող։
  • Մայրենի բաժնում քանի՞ նյութ ունես։
  • Ի՞նչ ուսումնական նյութեր/ռադիո թողարկում կամ վիդեո/ ես պատրատել  հոկտեմբեր- նոյեմբեր ամիսների ընթացքում ։ Կցի՛ր հղումը —
  • Քանի՞ բառային և տեքստային աշխատանք ես հրապարակել բլոգումդ։ Կցի՛ր աշխատանքիդ էջերի հղումները հերթով՝ 1, 2, 3․․․․
  • Ստեղծագործե՞լ ես այս տարի։ Կներկայացնե՞ս ամենաշատ հավանածդ աշխատանքը և դնես հղումը։
  • Ներկայացրո՛ւ այս ընթացքում ընթերցածդ գրքի վերնագրերը և հեղինակի անունը։ Նշի՛ր, թե քանի էջ ես ընթերցել, եթե ունես ֆիլմ գրքիդ մասին, դիր հղումը։
  • Մասնակցե՞լ ես մայրենի լեզվի ֆլեշմոբերին ։  Ինչու՞ այո, ինչու՞ ոչ։ Պարզաբանիր յուրաքանչյուր պատասխան։
  • Մայրենի առարկայի ընթացքում կատարված աշխատանքներից ո՞րն ես ամենաշատը հավանել։ Գրի՛ր այդ աշխատանքի տեսակը և կցի՛ր հղումը։
  • Գնահատի՛ր աշխատանքդ մայրենի լեզվի դասերին/մգացրու քեզ նախընտրելի պատասխանը/։
  • Լավ եմ աշխատել
  • չեմ աշխատել
  • Լավ եմ աշխատել
  • Գերազանց եմ աշխատել
  • Ավելի լավ կարող էի աշխատել
  • Այլ պատասխան
  • Ճամփորդե՞լ ես, մի փոքր պատմիր՝ որտե՞ղ ու ի՞նչ ես սովորել ճամփորդությունների ընթացքում։
  • Ի՞նչ առաջարկ ունես։

Ստորև 4․1 դասարանի սովորողների հաշվետվությունները՝

Անժել Դանիելյան
Արեգ Դայան
Էմմա Սահակյան
Գագիկ Սարիբեկյան
Նունե Հարությունյան
Մանե Պողոսյան
Ռուբեն Հովսեփյան
Արսեն Մաթևոսոյան
Ալեքս Բադալյան
Ռաֆայել Գևորգյան
Արարատ Եսայան
Գաբրիել Մովսեսյան
Արևիկ Թադևոսյան
Մհեր Հովհաննիսյան
Նարե Նահապետյան
Լուսինե Վարդանյան
Մարկ Թոփալյան
Լուսե Դերդերյան
Էդգար Աբգարյանի
Վերգինե Բուղդարյան
Մուրադ Հունանյան

Оставьте комментарий