Աշխատանք մենթորի հետ

Այս ամիս Արմինե Աբրահամյանի հետ աշխատել ենք շատ ինտենսիվ՝ ամեն օրվա կտրվածքով։ Արմինեի պարտաճանաչությունն ու հոգատարությունը սահմաններ չունի։ Այո՛, նա խնամքով ընտրել է հոդվածներ, որոնք ես դեռ չեմ կարդացել, որպեսզի գրախոսեմ, կարծիքս գրեմ, բայց անպայման կանեմ, հո հանաք բան չի՞։

Էս հոդվածը շատ եմ սիրում — 

Սրանք էլ են լավը, դու ընտրիր

Չեմ հասցրել կարդալ, բայց կկարդամ, անպայման։

Իսահակյանական նախագծի շուրջ ենք աշխատել, ամփոփեցի Ավ․ Իսահակյանի թանգարանում, արտագնա պարապմունքով։ Հետաքրքիր էր, սովորողներին դուր եկավ։

Սկսել ենք աշխատել տարեվերջյան ստուգատեսային աշխատանքի նախագծի վրա։
Մասնակցում եմ գրական ակումբին՝ եթե չեմ ճամփորդում, կամ Արմինեն ճանապարհին չի որոշում ընկնել ու թևը վնասել :/սև հումոր էր/

Լավն այն է, որ ցանկացած պահի կարող եմ հարցնել մենթորիս և սպառիչ պատասխան ստանալ։ Անձնական մենթոր ունենալը հրաշալի բան է։ Խորհուրդ եմ տալիս։

Оставьте комментарий